Friday 21 February 2014

Phew, I made it

Tydeligvis ej udåndet, som I kan se (kan man mon blogge fra det hinsides? Vi må vente på svaret. Vente længe, hvis det står til mig). 

Endelig weekend! Puh, jeg har haft det som en lille hamster i et hjul denne uge. Nu trækker jeg liiiige vejret igen. I denne weekend skal jeg på udflugt med min far - den bliver nok blogværdig, fornemmer jeg - og øve mig i at bage hindbærsnitter. En weekend fuld af noble gøremål. Vi skrives ved !

PS - apropos min far, så er her et par dansk/jyske staveøvelser mere. Primært til de af jer, der bor uden for Jyllands grænser (Hej Lena! Hej Familien Hittemis! Og alle jer andre). Vi véd jo, I bare længes...

H-A-R  H-A-F-T = hår hå'ed

S-A-G-T-E-N-S = sawt

L-I-G-G-E-T = låjen 

Hvis autokorrekturen på ipad'en husker de her, så er der for alvor lagt i ovnen til nogle interessante skriblerier. Min gamle Nokia insisterede altid på at omdøbe mine veninder Stine og Susanne til hhv Svine og Stramme. En meget dynamisk duo. 


@N ~ TGIF! And, as you can see, I'm still alive, though after this week I'm a bit tempted to add, "barely". I love what I do, but the last couple of weeks have just been extraordinarily busy. But now I'm off the hamster wheel for two days, and I'll be spending part of them making a kind of raspberry-pastry-cake (which I don't really know how to translate, will look it up later) and going on an outing with my dad which I'm pretty sure will be blog-worthy. So, enjoy Friday, and catch you later :-)


No comments: