Tuesday 17 June 2014

Close encounters

Klokken er ikke engang 8, og jeg har indtil videre præsteret

1- at gå direkte ind i en mands mås, fordi han uden varsel bukkede sig ned på toppen af trappen for at binde sine snørebånd. 

2- at daske en mand i skridtet, fordi jeg kom til at svinge lidt for kækt med armen da jeg steg ud af toget. 

Vi byder velkommen til en efter alt at dømme ganske interessant tirsdag...

@N ~ not even 8AM yet and so far I've managed to

1- walk straight into a strangers bum because he stopped at the top of the stairs at the station and bent over to tie his shoe laces. 

2- hit another guy in the crotch when I exited the train. Not HIT-hit. More like a little nudge because apparently, my flailing arms are like heat-seeking missiles. 

I'll bet that made their day. And I'm wondering what kind of day *I* am going to have. An interesting one, probably. 

Happy Tuesday :-)

1 comment:

Carina said...

Jeg aner ikke hvordan jeg endte herinde, men det dér, det er i hvert fald sjovt :D At komme til at daske en mand i skridtet, haha!