Friday 6 July 2012

Minus på karma-kontoen

Med undtagelse af dræbersnegle (dø!dø!dø! skal de) er jeg vanligvis et fredsommeligt væsen, dus med himlens fugle og alt det dér.

Selv edderkopper, som jeg i flere år havde et noget anstrengt forhold til, forsøger jeg at skåne og i stedet eskortere bort fra mine allernærmeste omgivelser ved hjælp af glas og papir. I ved, man fanger den i et glas, lister et stykke papir ind under for at lave låg så den ikke undslipper, hvisker ad-ad-ad mens man i højeste gear tripper udenfor og slipper dyret fri.

Well, i aften gik operationen lidt galt, og jeg har nu (foruden en lettere forsømt blog) en temmelig snasket bog, og et karma-regnskab som hælder til den forkerte side.

Må hellere gøre et par gode gerninger i weekenden.....

@N : illustration: dead spider smeared over book page. Ewww.

No comments: