Saturday 5 July 2014

A girl's best friend ... might be of the sort that runs on batteries

Jeg læste forleden i et dameblad, at uafsatte damer som jeg selv skal huske selvforkælelse.  Dybest set går det ud på, at eftersom vi ikke har nogen kavaler, som kommer med blomster og gaver, må vi selv sørge for dén side af sagen (og samtidig yde vort til at skubbe forbrugsfesten lidt i gang igen).

Alle ved jo, at står det i et dameblad er det sandt, og jeg har derfor investeret i et batteridrevet uhyre, som jeg allerede er så glad for, at jeg vil vove at påstå, at den vil vække lykke hos enhver kvinde. Specielt dem med have ...

@ N ~ I recently read in a woman's magazine that it is very important for single women like us to spoil ourselves from time to time. Seeing as we do not have a "beau" to shower us with flowers and presents, we must take matters into our own hands (and do our bit for the economy into the bargain I suppose).

Of course, I take the advice of such magazines as gospel so yesterday I invested a decent sum of money in a battery-driven device.  I am very happy with my purchase and recommend it to all da single ladies - especially da single ladies with a garden...

Behold: my new grass trimmer (/destroyer of weeds/noisy piece of machinery)



1 comment:

N said...

I loooooved my weed whacker when I had a yard...it was awesome! I made mine extra badass by putting flame decals on it ('cause I'm a geek lile that).

Nowadays, since I live in an apartment, my self-spoiling runs along the lines of buying myself flowers each weekend at the farmer's market, followed by brunch and mimosas.