Wednesday 25 August 2010

Blomsterbarn

Jeg går sådan og prøver lidt på at tage mig sammen til at skrive et rigtigt (sobert) indlæg, men hverdagen trænger sig i dén grad på i denne uge. Og ALLE weekender frem til slutningen af oktober er booket op, har jeg lige set i min kalender. Pyh!! Det kan godt give mig lidt sved på panden, for jeg lader bedst op når jeg har nogen helt.tomme.dage ind i mellem.

Sidste weekend var også fyldt op, men det var med gode sjove velduftende ting: Odense Blomsterfestival!! Jeg var nede og besøge mine søde venner M&M ([eminem] but without the attytood) og gudbarnetkatten Hittemis, og de slæbte mig med ind til midtbyen og lod mig råbe "nøøj" lige så mange gange jeg ville, uden at blive trætte af mig. Dejlige mennesker. De satte mig også til at partere 2 fasaner uden supervisering, og jeg lærte at bage en meget nem hindbærtærte, så alt i alt en udbytterig weekend.

Og mens jeg så venter på at den guddommelige inspiration skal manifestere sig i form af et blogindlæg (Antons Mor har fx tagget mig i en skriv-10-ting-om-dig-selv-leg) så får I lige lidt blomsterlir at se på:









Søndag morgen blev det hele sat til salg...

Få timer senere var der allerede halvtomt. Bemærk
cykeltraileren i forgrunden. Den er belæsset
med rullegræs.

Vi var forholdsvis beskedne og nøjedes
med at købe nogle få,udvalgte blomster.....

No comments: