Thursday 2 September 2010

45 minutes of solitude

Som de fleste nok ved, kører vi herhjemme på max. kapacitet for tiden, hvad angår antal beboere i forhold til antal sengepladser. Lejlighedsvist på minus 1, men det går.

Oh hvilken lykke var det da at komme hjem her i eftermiddag og opdage, at jeg var HELT.ALENE.HJEMME!!!!!!  Løb en glædesrunde i haven og blev herefter overvældet af hidtil uset (i denne uge, anyhow) energiniveau. Voila, græsplæne klippet, ansigtsmaske på og af, fødder skrubbet,skuret & smurt (så de ikke piver sådan), smoothie smoothie'd - og så kom folk hjem igen. Men hvor var det dog dejligt mens det varede!

Jeg glæder mig ikke specielt til svigermor rejser hjem igen om små 3 uger (faktisk overvejer jeg at gemme hendes pas) men jeg er helt ustyrlig ved tanken om regelmæssig alenetid. Det er faktisk lige så vigtigt som bogstaver!

No comments: