Friday 28 June 2013

Tomgang?

Der er lidt stille herinde for tiden.  Jeg har, på en eller anden måde, ikke så meget at fortælle verden.  Mine kolleger nyder utvivlsomt den (relative) tavshed ved frokostbordet ...

Men altså. Lidt sker der da. Jeg har fx netop "genfundet" en bekendt fra mine yngre dage, og han er nøjagtig lige så bizar som dengang, hvad jeg finder yderst beroligende. Så kan jeg gå og bilde mig selv ind, at det er jeg også (selv om vi alle ved, at dét er løgn).

Der er noget 4th-of-July-og-pulled-pork, jeg går og glæder mig til (sammen med de uforlignelige Kagedåser).  En lillebitte færøsk invasion er på trapperne.  Jeg skal på besøg hos Familien Hittemis og drikke Mojitos, og måske endda i Zoologisk Have. Jeg er blevet fine venner med en af signalmændene på Skanderborg station (giver vel god karma hvad togenes rettidighed angår?). Og sidst men ikke mindst er der i skrivende stund lige præcis 2 uger til min sommerferie starter.

Så gode ting, all round. Jeg er bare ikke i det morsom-meddelsomme hjørne lige i æ' tid. Men mon ikke det kommer, når vejret bliver bedre liiiige om lidt?

God weekend!

No comments: