Thursday 4 February 2010

For fanden da osse

Haves: Influenza, i bedring, begynder at kede mig, altid et godt tegn


Haves ikke længere: Mel. Og forhåbentlig heller ikke møl.  De sataner.  Farvel, rugmel (som vist var den skyldige, selve moderdyret), farvel durum/tipo 00, og farvel self-raising flour fra the US of A.  Har tilbragt munter halv time med småhulkende af angst (jeg har issues med creepy crawlies, og det der puppe-noget scares the living crap out of me, jeg vil bare se sommerfugle TAK)  at bære tunge poser ud til skraldespanden (de DØR i minusgrader, ikke???) for derefter at gøre rent på hylderne med alt hvad huset har at byde på af giftige sager.   Det tog alle kræfter, det der med "i bedring" jeg skrev for et par linier siden er løgn, jeg er lavet af vat.  Træt vat. 

No comments: