Saturday 2 June 2012

Vi afbryder lige udsendelsen...

...for at bringe et par hundebilleder (eller i hvert fald hunderelaterede motiver), vi kom over på vor rejse.


Det første er til Doktor Stride, som bragte corgi-effekten ind i mit liv. Hun er i disse uger i embedseksamens vold, og har derfor brug for al den opmuntring, hun kan få.


corgi street art in New Orleans


De næste to er ikke nogen jeg selv har taget, men lånt med tilladelse fra en engelsk blog om London Underground - jeg synes det er så fint med de to corgier:



Borrowed with kind permission from
My favourite blog about, surprise, the London Underground.
In addition to wonderful posts about the old ghost
stations on the Underground, this site also introduced me to



De næste to er til HverdagsNadia, som jeg slet ikke kender i virkeligheden - men hun er en endnu større gravhunde-afficionado end jeg, so what's not to like?


worried dachs (and for good reason, I should say)

Swarowski dachs?

I aften skal jeg besøge Luksus-Faster, som har lovet at lære mig den hæderkronede gamle kunst at stive et stykke stof. Jeg tror måske det involverer kartoffelmel? Jeg glæder mig i hvert fald, for jeg har et gammelt forhæng, som jeg tror vil se helt rigtigt ud, når det har fået en afstivning. Skal nok vise jer - så bliver det også lidt en interiørblog dette her, og derfra er der kun et kort skridt til modeblog, og er det måske ikke der alle sponsoraterne vælter ind? Eller nej? Nå, men I skal nok få at se.

@ N ~ this post is partly here to put off having to do all the domestic chores (including putting away the suitcase...) that I mentioned yesterday. And partly to amuse two friends of mine who love corgis and dachses respectively.  

I think shortlegged, sausage-shaped dogs are the best. Must try and find a bassett-friend too.


1 comment:

Ibs said...

Uh h, jeg glæder mig til afstivningstrix!