Sunday 11 November 2012

Social udslusning

Jeg har så travlt så travlt så travlt. Min målsætning om at NU skulle jeg ud og særkolere i det pulserende liv bliver opfyldt i en grad, så jeg knap har tid til at sætte mig til tasterne. Alle de fantastiske blogindlæg, der bliver skrevet i mit hoved  -  ingen af dem når nogensinde ud af fingrene. Ach ja.

I går var jeg til en FANTASTISK fødselsdagsfest hos kronprinsessens look-alike. Hun støtter nemlig helhjertet op om mit sociale udslusningsprojekt og havde i den anledning inviteret mig med til sin fødselsdag.

Det startede rigtig godt for mig; jeg blev nemlig så opslugt af mit Isambard-party at jeg missede et tog og kom en time for sent. Heldigvis var det ikke en sit-down dinner, og alle var meget forstående, da jeg som det første kastede mig over de hapsere, de meget høfligt havde ventet med til jeg kom.

Tine + sociale kompetencer = hurra.

Og hvor var det dog fantastisk. Der var Robbie i TV (not so lækker lige for tiden, er han?), der var rødvin i stride mængder, der var gangnam-demo, der var snak, der var en skinny bitch, der var en pumpe og en militant mafiosa, der var en del mere rødvin og så meget mere snak, at Talestaven måtte tages i brug, hapserne blev navngivet på bedste kreative vis og fortæret i en hastighed man (førnævnte talestrømme taget i betragtning) næppe havde troet muligt, der var toiletpapir med citater, der blev kastet håndtegn og viftet med jazzhands, der var nye venner (bosom friends!), der var lykken ved at opdage at der findes et menneske som kan tale mere end mig, og så var der en sms korrespondance med en papillon-afficionado.   

Blandt andet.

Øjh, altså. 

Helt, helt vildt god aften.  Og kun en let hovedpine i morges (den var blevet møj, møj værre hvis ikke jeg skulle have nået et nattog).

Af hjertet tak til alle implicerede parter.


@ N ~ I am having an awesome time at the moment. Writing too many blog posts in my head, and not enough on the computer, but not all of it is suitable for publishing anyway.

I went to a colleague's birthday party yesterday. She is one of the least boring persons I know, so my expectations were high, and I was not disappointed.  A most successful cocktail of red wine, canapés (which were instantly re-named in a most appetizing manner - would someone pass the vaginas, please?), new friends, gangnam demos, jazzhands, a skinny bitch (an alco-pop which tastes of....nothing whatsoever), a talking stick, a most sober discussion on various news correspondents' merits, based purely on hot looks or lack thereof , etc. etc. - it was awesome!

It was R's birthday as well, and I downed a glass or three to celebrate her *hiccup*

.

Am off to bed early tonight.

No comments: