Monday 18 October 2010

Pynte-Jørgen

Jeg koger og braser ikke vildt meget lige pt. Faktisk ligger de huslige udfoldelser på et historisk lavt niveau. Selv ser jeg det som en naturlig modreaktion på den intense aktivitet, der har fundet sted henover sommeren.

Men husstanden tæller jo ikke kun mig. Det afsløres herved for den Blogløses Blogs Bloglæsere (af hvilke der i øvrigt er kommet flere - hej! *vinke-vinke*), at også Kæreste indeholder flere interessante personligheder, som kan holde Indre Erna/Helga/Lecia med selskab. Bl.a. en mand ved navn Pynte-Jørgen. Han dukker op, når menuen står på rugbrødsmadder.

Behold, my friends: Aftenens Tallerken:

Alternativ titel: Aftenens Tallerkener. Bemærk at vi var nødt til
at indleje en støtte-tallerken til pynten. Udenfor billedet skjuler
sig en grovbolle m/yderligere højtbelagte udfordringer.

Som kedelig modvægt: min egen ditto...

En cherrytomat, 2 skiver agurk, lidt leverpostej, ½ æg.
Ikke én sylteagurk i sigte *suk*

Vi beklager den dårlige belysning (her på bloggen er den middelmådig at the best of times, tonight was not the best of times) - til gengæld er det et meje-rigtigt glas mælk der anes i øverste højre hjørne. SØDmælk!

3 comments:

Lavendel said...

Smørrebrødet - ikke det helt høje, men á la Pynte-Jørgen har vist fået en renæssance, jeg har også en sær lyst til det af og til...hvis det serveres vel at mærke...fine tallerkener !

Ibs said...

Og mælk til, jamen dog, jamen dog. Så wholesome I er! :-D

Marina said...

Det er herligt når man kan fornøje bestemte dele af sin personlighed og allerbedst hvis man samtidigt kan forarge andre dele. Nu ved jeg ikke om Erna bliver forarget når pyntejørgen bliver glad, men det er sjovt når det sker.

Tak for din kommentar og dine tanker ide på Badut. Du gjorde mig glad. TAK.