Tuesday 20 September 2011

Mere tomgang

Mit liv er ikke vildt begivenhedsrigt for tiden. Der er meget arbejde. Der er meget DSB. Og der er for lidt fritid, og for lidt guddommelig inspiration.


For jeg skriver naturligvis ikke en linie uden guddommelig inspiration. Dét - eller irritation. Og sidstnævnte kommer blandt andet, når jeg på tv2.dk kan læse, at John Donaldson på sin fødselsdag blev overrasket med en sækkebibespiller. For hælvæ, altså. Bibe???




@ N ~ nothing interesting on the agenda today- just me being annoyed at journalists who can't spell. Or perhaps I just didn't know that there is a famous Scottish instrument called a bag-bibe...

3 comments:

Ibs said...

Hey, men alt det DSB bør jo give anledning til udforskning af boggenren togbog, som altså gerne må være lidt anderledes og længerestrækkendesig end busbog. Ikå?

Og bibe. For fanden da. Idioter.

The Blogless Sister said...

Jeg har været lidt i bogkrise - fordi mine egne er pakket ned, og jeg var between sygesikringskorts = no bibliotek for me :-( Men min mor var så sød at låne nogen Leif Davidsen til mig, så jeg har lige genlæst Den Russiske Sangerinde som er skrevet i '88 eller deromkring - det er lidt sjaw, for den finder sted i en 'gammel' verden, før Gorby

Ibs said...

Leif Davidsen er kongen.
Jeg kan som regel ikke følge hans (eller nogen som helst andre forfatteres) indviklede krimiplot, men jeg ELSKER hans beskrivelser og læser ham gerne bare for dem.
Åh, Rusland. Åh, Spanien. Åh, Leif!