Friday 4 May 2012

Glædelig 4. maj

Jeg har glædet mig til at sætte lys i vinduerne i aften. Det er sådan en fin tradition, som jeg ville ønske endnu flere ville videreføre. Flere af mine veninder gør det heldigvis, så nu skal jeg bare have dem til at flytte hertil :-)

I går var en temmelig travl dag med Cimbers konkurs og en masse folk der skulle ombookes. Så var det ren luksus at komme hjem til varme beder. I dag har jeg bare hygget mig og ryddet op i anledning af, at Hitteniecen aflægger visit i weekenden. Hun tager sine forældre med, så det bliver kræs og godt selskab.

I næste uge bestiller jeg internet, og så kommer der forhåbentlig lidt flere indlæg. Dette her er skrevet på min mobil, og selv om det er mægtig fikst gider jeg ikke skrive så meget som når jeg har et ægte tastatur. Så mist ej håbet! Nyd i stedet disse stemningsbilleder fra i aften.

@N: no internet (yet) at the new, old house. Blogging from my phone and too lazy to write the translations. Sorry.

Tonight I have candles in all my windows in memory of the end of the German occupation in WWII. It's a Danish tradition that I'd wish more people would carry on. It's a lovely tradition.

2 comments:

Kong Mor said...

Jeg sætter også lys i vinduerne 4 maj! Flyt til Fyn ;-)

Glæder mig til flere indlæg!

The Blogless Sister said...

Er det Fyn der er Ønskeøen??? Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid tænkt det var Amager. Jeg kommer TIT til Fyn. Nordfyn, helt eksakt.