Sunday 21 April 2013

Monster Machine was here

I fredags havde jeg fornemt besøg, og i den anledning skulle Starup naturligvis vises frem - det siger sig selv, og der er jo rigelig med seværdigheder her i verdens navle. Vi kom både forbi skov&mark, den gamle jernbanebro, kirkegården - og da vi så var næsten hjemme, satte det lokale erhvervsliv lige trumf på.

En af naboerne havde nemlig shanghajet denne her lillebitte beskedne maskine:


- Herude er vi gået lidt væk fra det med hjul, som I kan se.  Og af nedenstående foto fremgår det, at vi også er gået lidt væk fra det med en enkelt anhænger:



Ej, men jeg siger jer - hold nu KÆFT hvor var den stor!


Ham der kørte den var meget afslappet. Trepunktsvending?  No problem. Jeg tør vædde med, at han kun havde én hånd på rattet, på ægte truckermaner (hvis sådan et monster da har et rat? Hvem ved, måske er det nærmere noget med styrepinde, ligesom i tanks?).  Mig, jeg bakker ikke med en trailer - jeg kører knap nok forlæns, hvis der er sådan en hægtet på min bil.  Ham her, han vendte lige på en femøre.  Jeg var meget imponeret.

@ N ~ more countryside pics.  Though not of the idyllic variety -  my little village had a visit from The Monster Machine the other day (apparently, this is the new black, as far as farmers are concerned) and as I am easily impressed, well, here ya go.



No comments: