Monday 15 April 2013

PWT syndrom

Glædelig mandag!  Jeg lider af det velkendte PWT syndrom. Post Weekend Tiredness, hvis nogen var i tvivl.

Det er naturligvis et klart tegn på, at weekenden har været aldeles fantastisk, og så må jeg jo bare bruge resten af denne uge en dags tid på at komme i kampform igen.  (Det siger muligvis sig selv, at man i min alder ikke slipper ustraffet fra at rende i byen både fredag og lørdag aften, og tillige indtage rødvin i mængder, der får ens tunge til at se aldeles chow chow-agtig ud.  Hvis nogen har set min stop-knap, må de gerne rette henvendelse.)

(I made a new friend - he's supposed
to bring good luck, but I secretly have my doubts...)

Jeg er nødt til lige at spørge jer om noget: det nederste billede er faktisk en borddekoration fra et stort, københavnsk hotel. Er det bare mig, eller synes I også, det ligner et glas fuldt af øjeæbler???


I cannot help it - all I see here is a
jar full of eyeballs.

Is it just me???

4 comments:

Chokoladesansen said...

Nej det er ikke bare dig. Det var det første, jeg tænkte, da jeg så dem, før jeg læste din tekst :-D det ER øjne!

Ibs said...

Oh yes, eyeballs all over!

The Blogless Sister said...

Det var en aaaanelse spooky at spise morgenmad i selskab med dem :-)

N said...

Nope, not just you. I totally thought "glass of eyeballs???" when I glanced at that pic...