Sunday 6 October 2013

Optursweekend

Aaaaahrmen, har det ikke bare været en dejlig en af slagsen?  Lun vind, temmelig meget sol, oceaner af god tid.

Jeg har været helt og aldeles overladt til eget fantastiske selskab hele weekenden. Efter eget valg, må jeg hellere skynde mig at tilføje!  Og jeg nyder det så uforskammet meget, at det varsler uhyre ilde for at jeg nogensinde igen kommer til at bo sammen med nogen. Har ellers læst at "Living Together Apart" (dvs. gifte par, som bor hver for sig) skulle være det nye sort. Men hallå, lækre mand som er enig i dén filosofi - wo bist du?

Nu vi taler om lækre mænd, så havde jeg en meget spændende oplevelse i sidste uge. Sindsoprivende, faktisk. Jeg så nemlig en pæn en af slagsen i den lokale Dagli'Brugs!  Ih dog! Jeg kan slet ikke huske hvornår det sidst er sket, og spekulerer naturligvis som en rasende på om han er lokal eller bare var på gennemfart. Det vil sikkert aldrig blive opklaret, men hey, det var 2 minutters intens spænding.

Dagen efter sad jeg ved siden af et helt basketball-hold i toget. Whoop whoop, alle de høje unge mænd. Ganske vist kun fra Horsens til Vejle, men hey, det var da 15 minutters intens spænding. OG jeg fik et stykke chokoladekage.

Her i dag fik jeg så den ultimative kompliment. Eller måske blev jeg udsat for en særdeles snedig indsamler.  Jeg vælger at tro det første. En familie bankede på min dør og spurgte om jeg ville give et bidrag til Røde Kors.  Da jeg gik ind efter min pung nåede jeg lige at høre den lille pige sige "ej Mor, hun er SMUK".   Totalt nem som jeg er gav jeg dem naturligvis alt hvad jeg havde af småpenge.  Og skrev det derefter på facebook, så venner der skulle ud med raslebøsserne kunne lære tricket.

Det har været en travl, men dejlig uge, og en lad, men dejlig weekend. I morgen starter endnu en uge, som jeg tror bliver travl. I'm ready for it.

@ N ~ hope you enjoyed your Sunday as much as I did mine.

It is almost embarrassing how much I enjoy my own company. Sometimes I feel I could happily go for days and not talk to anyone. But then, I go out and have fun with friends, and "more wants more" and I launch into a whirlwind of social activities. Then I get enough and revert to being a hermit again. Back and forth, so it goes.

The last couple of weekends I've just been at home, but the next ones are full of lovely plans. Good thing I got my IKEA wardrobe assembled yesterday :-)

1 comment:

Ibs said...

Du ér jo SMUK. indeni og udenpå.