Monday 31 March 2014

Mormor

Søndag var fla'-u'-dag. Efter en enkelt dag hjemme på matriklen gik turen mod Kbh hvor der var firmadag med leverandør-workshops hele dagen, og middag, drinks og FEST om aftenen :-)

Fabelagtig god dag som endte med ømme fusser og træt hoved, præcis som det skal være. Søndag var det tåget da jeg kom hjem, og det kaldte jo nærmest på en lur. Da jeg vågnede var tågen væk, den sidste feriedag ligeså, og i dag har hverdagen så meldt sig med eftertryk. Kære Lufthansa, hvis I vil droppe denne uges strejke, ville det ikke gøre mig noget. 

@N ~ after one day at home I travelled to Copenhagen on Saturday for a full day of supplier workshops followed by company party, dinner, drinks and DANCE in the evening. Fab day; my feet were killing me by the end of it. When I came home Sunday the weather was really foggy which I took as a hint that I should snuggle up on the couch. When I woke up, the fog was gone and so was most of the day. This morning the alarm went off at 5, and now I'm well and truly back in the swing of things. On that note: dear Lufthansa, should you feel like cancelling this week's strike, I won't mind at all :-)

My Saturday night:

My Sunday afternoon:

Bemærk slumretæppet - det er strikket af Familien Hittemis' Mormor, som jeg også får lov at "låne" lidt. Hun er en dejlig dame som bl.a. engang, da jeg kortvarigt brokkede mig over mangel på kvalificerede mandfolk sagde: ved du hvad, egentlig er du jo forskånet for meget. Dejlig mormor :-)

@N ~ my cozy blanket was knitted by my friend's Granny. She's an awesome old lady who once, when I moaned about the lack of eligible men, said "you know, all things considered, you're spared a lot of trouble". She's great :-)


Posted from iPhone 

No comments: