Saturday 6 November 2010

Weekend

Har indtil videre:
- været på Torvet
- handlet ind
- besøgt ven
- støvsuget
- bagt brød og knækbrød
- været i haven
- talt med regnorme (Ibber taler med edderkopper men det sprog kan jeg ikke så godt)





Regnormene sad og hyggede sig mellem de georgineknolde, jeg gravede op i dag; jeg prøvede at overbevise dem om, at det ville være meget bedre for dem at blive nede i jorden, men det var ikke dem alle sammen der hørte efter. Knoldene skal nu lufttørres lidt, før de bliver transporteret til deres vinterkvarter i Odense, hvor en veninde råder over et køligt men frostfrit rum, noget min lille rækkehytte anno 2006 desværre ikke er leveringsdygtig i.

Hvis nogen spekulerer på hvad det sorte ude til højre på stativet mon er, så er det såmænd et par af mine nyloner, som i sommers blev udstationeret på tomat-opbindings-opgave og aldrig rigtig vendte tilbage til strømpeskuffen...

No comments: