Sunday 15 September 2013

Ejjj, snyd

Nå, men så dedikerede jeg min weekend til Forkølelsen.  Tidligere har jeg haft stor succes med hyldebærtoddy med ROM, men det har ikke rigtig virket denne gang. Jeg lyder som en frø der har været på bytur. Føler mig også lidt som en.

Drastiske midler måtte tages i brug.

Så jeg installerede mig på sofaen, og indrullerede Tommy Lee Jones. En tyve år yngre udgave af Tommy Lee Jones, må jeg hellere tilføje.  "Flygtningen", hvor han jagter Harrison Ford.  Glimrende film stadigvæk.

Så så jeg en eller anden fransk film, som ikke var ret mindeværdig.

Og så gik jeg i fælden.  Og satte "PS I love you" på.

Hillary Swank er jævnt belastende, men jeg er villig til at bære over med hende, fordi hele filmen ellers er fyldt med vidunderlige irske accenter, som jeg er overmåde begejstret for. Irske accenter, og pæne irske mænd.

Eller vent - pæne irske mænd??


En hurtig googling afslører, at den ene er amerikaner, og den anden er skotte.

Ikke at der er noget i vejen med dét, men hel' æærlig'.  Lidt snyd, ikke?

Anyways, har ikke mere at skrive om. Har som sagt ligget på sofa næsten hele weekenden. Men i det mindste nåede jeg ikke så langt ud på kedsomhedens overdrev, at jeg re-aktiverede min datingprofil (det var nemlig sådan, Cirkus Dating startede sidste efterår - forkølelse, sofaweekend, kedsomhed, og gad-vide-hvad-der-er-af-underholdning-på-internettet.  Og sjovt var det da, men ganz ehrlich - jeg giiiiiiider ikke igen)

@N ~ I am battling a stubborn cold this week. The elderberry-rum-concoction I normally swear by hasn't really worked, so I cancelled social plans and brought in the heavy artillery.

This being my sofa, and Tommy Lee Jones.   Not the Tommy Lee Jones of today, I might add, the Tommy Lee Jones of my glorious youth, starring alongside Harrison Ford in "The Fugitive".

Tommy did help, a little bit. So I opted for more movie therapy and went for a very forgettable French movie about chocolate and romance and not-very-interesting-at-all.

And then I fell into the trap. And put on "PS I love you".  For some reason I find Hillary Swank mildly annoying, but I've always been willing to put up with her because of the Irish hotties that are also to be found in this movie.  Except, a quick google stalking search revealed that they aren't Irish at all :-(     American + Scottish + one of those Hollywood movie speech therapists, I guess.  Not that I mind Americans or Scots, but still...

Google revealed another unpleasant truth:

Tommy Lee Jones has grown old :-(
Well.

At least I didn't do what I did last November when I was on my sofa, bored, and battling a cold - reactivate my dating profile.  I know it would have made for some interesting blogging, but honestly - I cannot be arsed to do it.  You will just have to put up with boring blog posts about candles and autumn weather. Soooorreeeee :-)

1 comment:

Kong Mor said...

Det skulle forbydes at være syg i weekenden. Simpelthen. Det er bare drønuretfærdigt.
Lige så snyd som dine to wannabe Irish..