Saturday 14 September 2013

Hej-hej og tak

Ude på motorvejen ser man af og til lastbiler sige "tak" til hinanden ved at vippe med blinklysene. Sådan, I ved, højre-venstre-højre.

Well, forleden fik jeg sådan en hilsen. Af en polsk turistbuschauffør, intet mindre. Jeg gav ham en forlomme da han skulle overhale en særtransport, og så var den der - højre-venstre-højre. Og da jeg overhalede ham bagefter fik jeg lige et thumbs-up.

:-)

Jeg blev så uforholdsmæssigt glad, at jeg helt, helt seriøst tror, jeg trænger til flere venner.

God weekend!

@ N ~ you know how truckers sometimes say "thanks" to each other on the highway by flashing their indicators, right-left-right?   Or is that an European phenomenon?  Anyways, the other day I gave way to a coach when it wanted to overtake a slow vehicle. And he flashed his indicators, right-left-right, and when I overtook him, he gave me a thumbs-up.   The whole exchange of friendly me-ows made me so ridiculously happy that  I am convinced I need more friends :-)

Hope you're enjoying your weekend

No comments: