Wednesday 18 September 2013

Pendlerblog


De kærligste hilsner fra Skanderborg station og min iPhone. Jeg har læst kontaktannoncer igen. Det skal I ikke snydes for.

Bemærk højdekravet, som de fleste nok bør kunne leve op til 
-men uden kæledyr og hængevom; dén var værre :-)

(Kommer til at tænke på at det måske ikke er HØJDEN hun specificerer, siden det er angivet i cm. Men stadig et krav de fleste mænd bør kunne honorere)

Den her burde man jo svare på. Ren win-win, men han er nok smuttet (de er ikke fra dagens avis, tyvärr)

*fnis*

Yes, jeg morer mig. Hejhej. 

2 comments:

Ibs said...

Ahahaha, jeg er vild med den sidste. Bedste prank ever!

Og hvor er det klasse med de her, keep 'em coming! #SMS

The Blogless Sister said...

Tænker at du måske kan bruge den nederste - tage et par kopier og tape op ved siden af pc'erne på biblo, bare som et lille "detkanværeengodidéatloggeud-hint"