Friday 25 March 2011

Lykken er...

... når bussen lige venter


(dette mini-indlæg er inspireret af en give-away som er lavet af en pige ved navn Eva, som er så usandsynlig heldig at bo i Istanbul (hvilket igen minder mig om at jeg jo aldrig fik taget jer med i hamam... men det kan nås endnu, minderne er lyslevende). Jeg ved ikke hvad præmien er, men hun skriver at det er en pakke med overraskelser fra Istanbul og så er jeg straks overbevist om, at det er jænne gu'e sager. Jeg kendte ikke bloggen før jeg så linket hos Klidmoster, men den er hyggelig på skrible-skrable måden.  Kig forbi den HER - og se om du ikke også har lyst til yoghurtkage når du har læst det her)

@ American Fanclub (N): A Danish blogger who currently lives in Istanbul is hosting a little give-away on her blog.  The theme is "Happiness is...." (family/friends/people excepted).  I take 2 buses to work every day - so for me, happiness is (among other things) when they spot me in the mirror and wait 10 seconds extra :-)

1 comment:

The Blogless Sister said...

Du er meget tæt på, Eva - det ER på Viborgvej, men lige et nummer længere ude ;-)