Tuesday 19 April 2011

Godmother

Jeg er, som jeg vist har nævnt tidligere, gudmor til en kat. Eller, altså, jeg fandt på navnet. Det tæller.  Jeg har goodies med til den når jeg besøger den (økologisk kattemad fra USA? Ja da.  Men var glad for at den var i 2 poser, da emballagen gik i stykker i min kuffert på vej hjem...økologisk kattemad lugter ikke en skid bedre end det almindelige) 

Men jeg kan ikke huske, om jeg har vist jer billeder af den fine kat.  Skidt pyt, det skader ikke at tage en runde (mere).  Desuden er der en, der skal se dem, og så skal I alle sammen. Jo, I skal!

Mono-rail cat 


Danish cats also like to sleep on the DVD player :-)

Dishwasher inspector leaves work

@N, this one is actually for R ~who sent me an e-mail and made my day, hooray! Do feel free to take this as a subtle hint *nudge nudge* :-)  But also for you, because I just know that the crazy old cat lady lurking inside of you will just love these pics.   This is my friend's cat, and I'm the proud Godmother (I thought of the name - Hittemis, which actually sounds a bit like [hit'n'miss] in English but it means stray cat).  It's a very clever cat, actually, - sometimes, I get e-mails from it.  Usually requests for the nice little Whiskas satchets I bring when I visit.  And no, corresponding with a cat isn't weird at all.  Think of it, a cat has nine lives. That is a penfriend for life, that is!

1 comment:

Anonymous said...

Jeg er ikke så meget til katte (allergi) men denne her ser sød ud ;)
og fræk.
Kan godt lige forestille mig at kattemad lugter stramt..