Thursday 28 April 2011

Frikvarter

Nå, indlæg nr. 200 bliver da nok engang omkring Sankt Hans med det imponerende tempo jeg lægger for dagen. Hej!

Jeg holdt frikvarter i dag. Kæreste og jeg stjal 2 timer fra en ellers normal-hektisk torsdag og sneg os ud i Marselisborgskoven med sandvitser og et tæppe. Ahhh!  Jeg flyver og farer hid & did i øjeblikket; langt de fleste af mine venskaber er befængt med en lidt for høj grad af forsømmelse m/dårlig samvittighed, og mit mantra er hele tiden "tilsommerbliverdetbedre" men jeg ved ikke liiiige hvor jeg har dét fra, eller hvornår det officielt bliver sommer, så.  Hvis det er 1. juni, som jeg plejer at sige, er jeg i dén grad på den. Nå, pyt. Det vil helst gå godt.

Så, skovtur blev det. I denne vidunderlige sidste uge af april, nok en af de dejligste uger i hele året. Hvor skoven grønnes fra dag til dag, og man næsten kan mærke græsset gro.  Jeg mangler dog noget regn til min have, kan jeg be' om at det primært kommer om natten? Tak!  (Yes, Gud & Thor læser også med her, blandt mange andre. I er i eksklusivt selskab)

Skov, set fra skovbunden


Væltet rod. Der bor ganske sikkert nisser under den!


- og her er indgangen!


Grønt er godt for øjnene, og
tidligt fri er godt for sjælen

@N - went on picnic. Searched for forest gnomes. Did not find gnomes, but located possible entrance to their home. Lay on my back and looked up at the tree tops and the sky. Breathed. Went home. Wrote to you.

1 comment:

Kong Mor said...

DU FANDT indgangen simpelthen!! Fantastisk!
Skønne billeder