Wednesday 1 June 2011

Tine aime...

...at trække aksene (frøene??) af de vilde græsser af når hun går forbi. Det er meget tilfredsstillende. Like zis:




Og ja, jeg tog et billede af det i dag. Fordi jeg ikke var sikker på at jeg kunne forklare lige præcis hvordan. Og det er naturligvis meget vigtigt, at du er klar over lige præcis hvordan. Så du kan gøre det næste gang du går forbi et sted som dette:




Det er vel overflødigt at nævne, at der kom nogen forbi mens jeg stod og fotograferede mine små fedtede fingre, i færd med at lemlæste uskyldige græsser sprede frøene til næste års blomstring. Eller at deres ansigtsudtryk kunne betegnes som "undrende, tangerende vantro".


Nej, tænkte det nok.

4 comments:

pernille said...

Helt enig. Enormt tilfredsstillende.

Ibs said...

Oh you big freak.

Og me too!

ANK said...

När jag var liten var man flera som gjorde det samtidigt och den som fick den längsta (högsta) samlingen var den som skulle få barn först! Gjorde ni det också?

The Blogless Sister said...

Nej det er vist en ultrasvensk ting ;-)