Wednesday 7 December 2011

Juleblog, 7. december

Heeej! *vinke* Var ikke hjemme i går. Kunne derfor heller ikke skrive dagens indlæg, som havde overskriften "en hjemmeside du besøger jævnligt". Afslører her, at det er facebook. Crowd goes wild. Nå, videre.


I dags opgave hedder "vis os dit hjem", men det kan jeg jo ikke rigtigt; jeg er jo i transit lige nu og tro mig, I gider IKKE at se mit temmelig rodede pigeværelse. Jeg tror, jeg skrev her på bloggen for,hvad, et par måneder siden, at nu havde jeg været hvid tornado og ryddet op og vasket gulv og gjort ved - og jeg kan ikke huske, at jeg sådan rigtig har gjort noget ved det siden (undskyld Mor :-)  Så I får et sneak peek af noget, som engang om forhåbentlig ikke så længe bliver mit hjem. Det kommer til at indeholde det ultimative rum, Rummet over alle Rum, el supremo rum, le chambre plus superb:


Et SPISEKAMMER!!
Hylderne er de originale, anno dazumal, med ormehuller und alles
Jeg ELSKER dem!


@ N ~ the picture above is your very first sneak peek of the house. Because today's assignment is to post a picture of my home and, well, this is my home-to-be. With my favourite room:  the larder!


Status, December 2011 thus far:


Christmas cards written: 0
Gifts purchased: 0


All in all, I'm doing well but behind schedule.

3 comments:

Pernille said...

det er det allermest fantastiske rum i et hus, EVER! bum færdig. Tillykke med snart hjem :)

Ibs said...

Novra, det ser fab ud!

Marina said...

Næ tillykke med snart at være ejer af et spisekammer. Jeg har flere gange været den heldige ejer af et og det er en kæmpe glæde så det kan du roligt glæde dig til.