Tuesday 1 February 2011

Blizzard Warning

Det er glat nu. Jeg vil ikke kalde det isslag, for det er ikke alle steder - men glat, det er det. Bilen var helt iset til da jeg (klokken senere end jeg brød mig om) havde fri fra arbejde. Ikke rim, is.  Jeg sneg mig hjem og alt gik godt.

Men i morgen kommer der sne. Jeg kigger på vejrudsigt, og lige nu er det ved at bygge sig op så langt væk som Albuquerque, New Mexico. Den snestorm skal hele vejen til New York, og Kansas City er lige på vejen. Vejrudsigten siger helt op til 20 inches, hvilket min online converter får til en halv meter (nøjj....) men jeg gætter på at vi får omkring det halve her. Det er også rigeligt for den røde bil som er mange gode ting, men ikke høj, så jeg får et lift af en SUV-kørende kollega i morgen og onsdag. Det skal nok gå.  I hvert fald bliver det ikke så slemt som her:


 
Minot, North Dakota December 2010

No comments: