Sunday 6 February 2011

What's in this drink?

Var på bar i går. Herovre er bartenderne og serveringspersonalet noget venligere end hjemme. Det kan godt tænkes at det har noget at gøre med det faktum at de stort set lever af drikkepengene.

Anyways, i går blev vi betjent af en pige som i uhyggelig grad lignede hende her:

Twilight fans vil vide at dette er den onde
Jane fra the Vulturi clan. Be afraid, eh.

Erstat de røde kontaktlinser med nogen meget lyseblå og vupti, there's our waitress. Kinda creepy. Jeg gav gode drikkepenge, bare for en sikkerheds skyld. Det er jeg ellers slem til at glemme, vant som jeg er til at folk får, well, løn.

I dag har jeg set en hel basketball kamp i fjernsynet, på en sportsbar, helt uden at falde i søvn eller noget. Endnu et punkt på integrationslisten kan vinges af.

1 comment:

Sif said...

Jeg elsker at du blogger om livet i USA! Det er godt for os Amerika-depraverede personager.