Saturday 5 February 2011

Min helt personlige udgave af Groundhog Day

Kan I huske filmen med Bill Murray? Den hvor han sidder fast i et time-loop og oplever samme dag igen og igen og igen? Jeg var bange for at det var ved at ske for mig.

I går aftes faldt jeg i søvn mens Grease rullede over skærmen. Den fangsy, karaoke'de version af filmen hvor der er tekster på til sangene:


I morges vågnede jeg, tændte TV'et - og så dette:



Aarrgh! Lidt angst for at sidde fast i et Grease loop. Må ikke gå glip af i dag, der står basketball på menuen (se, altså - ikke deltage i....)

Nå ja, og så gjorde karaoketeksterne også, at jeg én gang for alle fik fastslået, at de virkelig synger "You're the one that I want". Har altid hørt det som

"YALLA WALLA LA WAU"
                               ("you'rethe                      onethat               I          want"              -see?)
(prøv selv efter, inde i hovedet. Ikke højt. Ikke hvis der er andre i nærheden, i hvert fald.)

1 comment:

Ibs said...

Jeg synes, det lyder fuldkommen logisk og indlysende, at de synger yalla walla la wau. Især fordi amerikanerne bare´ér lidt foran, og derfor naturligvis har kendt walla før alle os andre!