Friday 11 February 2011

Lookalikes

Har i dag været i Thailand, eller mine smagsløg har i hvert fald. Og så kunne jeg se, at en af de danske hyggebloggere sørme har et amerikansk alter ego. Ligner LULU måske ikke en mørkhåret udgave af...


...Århus' helt egen STINESTREG

De får da i hvert fald klippet pandehår samme sted :-) Stine's amerikanske Thai chef laver i øvrigt nogen glimrende drunken noodles. Som til min umådelige skuffelse ikke indeholdt alkohol.


I weekenden bliver der stille her men frygt ej, jeg er jo bare på road trip. Med kollega som smider om sig med vidunderlige udtryk som "cattywampus" (hvilket ikke er et australsk dyr, som jeg ellers synes det lyder som - det betyder sådan lidt skævt) og "she's just a hoot an' a holler" (hvilket betyder at vedkommende er sjov og festlig). Nå ja, and she calls me babygirl. Det er fantastisk. Ingen andre i hele verden kalder mig babygirl. I love it :-D

1 comment:

Rue des Paquis said...

Hej du! Et styk blogaward er sendt i din retning. Håber, du vil lege med. Se mere her: http://www.mainplot.com/det-vidste-du-nok-ikke-827/
De bedste hilsner
Nina fra Rue des Paquis